لوازم یدکی آریو | بلاگ

لوازم یدکی آریو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لوازم یدکی آریو یدک – خودرو – فروش لوازم یدکی آریو

کمپانی خودروسازی زوتی (ZOTYE) در سال 2005 میلادی، توسط هولدینگ زوتی بنیانگذاری شد. در سال 1392 کمپانی زوتای موفق شد خودروی Z300 را به بازار ایران نیز ارائه کند. آنچه که سایپا با نام S300 تولید می کند با کد Z300 در بین محصولات زوتی چین شناخته می شود. برخلاف آنچه در سدان آریو سایپا (زوتی Z300) دیدهایم، منحنی خاصی در این قسمت دیده نمیشود و با پلاستیک سیاه مشبک در پشت جلوپنجرهای، با نوعی صرفهجویی در طراحی و اجرا مواجه هستیم. در صورتی که شما هم صاحب خودروی آریو هستید و خودروی شما نیاز به تعویض قطعات دارد می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید. آریو به صورت دنده دستی و یا اتوماتیک عرضه می شود و برحسب انتظار، نمونه اتوماتیک از امکانات بیشتری همچون : صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی و تجهیزات مرتبط با آن بهره مند گشته است که نمایی زیباتر و مدرن تر را برای داشبورد خودرو به ارمغان آورده است. در چند جمله کوتاه اگر خیلی اهل شتابگیری و سرعت رفتن نباشید و با دیدن ظاهر تویوتا و موتور میتسوبیشی آریو، توقع یک ماشین پرکیفیت گرانقیمت را پیدا نکنید، با توجه به مواردی مثل گیربکس اتوماتیک و امکانات مناسب و سواری نرم از انتخابتان ناامید نخواهید شد.

در این مقاله شرکت آریو ماشین تلاش گردیده به صورت تیتروار، اطلاعات کلی در مورد ماشین دورکن جوب ارائه گردد. لوازم یدکی آریو امروزه مورد استفاده تمام افرادی قرار می گیرد که دارنده این اتومبیل بسیار شیک هستند و هر یک از این افراد نیز سعی دارند تا در کم ترین زمان ممکن و با هزینه های بسیار مناسبی لوازم یدکی آریو مورد نیاز خود را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند. هر یک از لوازم یدکی آریو موجود در وب سایت ما از ضمانت نامه های بلند مدتی برخوردار بوده و خریداران می توانند با توجه به این امر، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را با خیال راحت تهیه و خریداری کنند. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک J4 با آریو سایپا S300 بپردازیم . ويژگي های فوق به همراه بدنه مقاوم، گيربكس اتوماتيک، سيستم هوشمند مسيرياب (GPS)، سنسور دنده عقب و سيستم مولتي مديا از اين محصول يك خودروی ايدهآل براي خانواده ها بوجود آورده است.

در این مطلب به معرفی و برسی فنی دامای X7، همراه با مقایسه آن با کراساورهای مشابه، مثل بیوایدی S7 و تیگو 7 میپردازیم. در صندوق عقب، ۵۷۰ لیتر فضای بار وجود دارد که با خواباندن صندلیهای ردیف دوم، به ۱۴۰۰ لیتر افزایش میکند. با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ آریو s300 کابین خودرو از نظر فضای سرنشینان با محدودیت و مشکل خاصی مواجه نیست و سرنشینان به ویژه در ردیف عقب میتوانند از فزونی فضای پاها، سر و زانوها لذت ببرند. ما با فروش قطعات یدکی آریو در تمامی ایام هفته در خدمت شما متقاضیان گرامی خواهیم بود. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان می باشد. عرض این خودرو در حدود 6 سانتیمتر از ولیکس C30 بیشتر است اما به خاطر استفاده از خطوط افقی بیشتر در طراحی این خودرو، آریو کمی عریضتر از چیزی که باید به نظر میرسد و در قیاس با جک جی5 نیز اگرچه که اختلاف عرضها در مرز یک میلیمتر است، اما باز هم آریو کمی عریضتر به نظر میرسد. در پایان نیز در طراحیهای خارجی هم روی آریو یک چراغ ال-ای-دی و یک دوربین کوچک بر سپر پشت خودرو نصب شده که مناسب دنده عقب و پارک کردن است. زوتی يك توليد كننده ي خودروي كوچك در بازار چين است.آریو نام سردار شجاع ایرانی است که در برابر اسکندر مقدونی ایستادگی کرد که استفاده از این .پیشرانه 1500 سی سی 4A91S دنده دستیپیشرانه 1600 سی سی 4A92S دنده اتوماتیکنام بر روی یک خودرو چینی جای سوال دارد.

این خودرو که کپی برداری از روی تویوتا الیون میباشد از موتور 1600 سی سی میتسوبیشی با حد اکثر توان 112 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن متر با گیربکس 4 حالته اتوماتیک عرضه می شود و مدل دوم آن با متور 1500 سی سی و توان 103 اسب بخار و گشتاور 141 نتوتن متر و گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می گردد. فروش قطعات یدکی آریو ، در این مرکز کلیه قطعات یدکی آریو با ارائه ضمانت و با قیمت مناسب ارائه می شود. فروش قطعات موتوری و گیربکس آریو ، امروزه تمامی وسایل نقلیه دارای لوازم و قطعات مخصوص به خود می باشد تا درصورت لزوم بتوان آنها را جایگزین قطعات معیوب و از کار افتاده کرد. مالکان این خودروسازی از ابتدای کار به دنبال خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژیهای به روز خودروسازی جهان بودند. این خودرو با توجه به قیمت آن خودروی سدان خانوادگی قابل قبولی میباشد. برای آنکه جایگاه کنونی این شرکت را بهتر دریابیم تنها کافی است که نظری کوتاه به میزان فروش آن در بازار چین بیندازیم؛ طبق آمار، کل فروش این کمپانی در سال 2013 میلادی برابر با 103هزار دستگاه بوده که از این لحاظ رتبه سی و پنجم را در بین برندهای موجود کسب نمود.

 

لوازم یدکی آریو...
ما را در سایت لوازم یدکی آریو دنبال می کنید

نویسنده : nimaxot بازدید : 180 تاريخ : 14 فروردين 1398 ساعت: 23:55

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :